13 mai 2011

Mai departe



Mai departe nu mai merg,
M-am săturat să tot alerg,
Mai departe e acum,
Vreau să ard ca un chibrit,
Rotocoale mari de fum.

Mai departe am mai fost,
Îmi știu viața pe de rost,
Mai departe stau pe loc
Sunt bolnavul de noroc
Vreau să râd și să mă joc.

Și în loc de cel ce-oi fi
Mai trăiesc incă o zi
Fiindcă nimeni nu va ști când m-oi trezi.

Mai departe e-nnapoi
Cerul e un prunc din flori
Care râde pân' la nori
Si se lacrimă în ploi
Peste proști batrâni ca noi.

Mai departe nu mai merg,
M-am săturat să tot alerg,
Viaţa mea abia a-nceput
Şi-am să ard ca un chibrit,
Ce-o va fi deja-i trecut.

Și în loc de cel ce-oi fi
Mai trăiesc încă o zi
Fiindcă nimeni nu va ști când m-oi trezi.

Mai departe nu mai merg,
M-am săturat să tot alerg,
Viața mea abia a-nceput
Și-am să ard ca un chibrit,
Ce-o va fi deja-i trecut.

Niciun comentariu: